Рубрика: Մայրենի, Մայրենիի ստուգատես 2024

Մայրենի

  • Դնել բլոգի հղումը, գրել բլոգում հրապարակված առաջին նյութի
  • ամսաթիվը , վերնագիրը և հղումը դնել վերնագրի վրա:

Իմ բլոգը

Կառլոս 05.09.2022

  • Գրել, թե բլոգն ինչ բաժիններ ունի, որն է դրանցից ամենքիչն օգտագործվում և ինչո՞ւ:

Իմ ամենաքիչ օգտագործվող բաժինը ծրագրավորումն է, որովհետև իմ ընտրությունը էլ ծրագրավորումն չէ

  • Ներկայացնել որևէ մեկի բլոգը, որը շատ եք հավանում (եթե այդպիսին կա) և գրել, թե ինչո՞ւ եք հավանում:

Ինձ դուր է գալիս Գայանե Միսակյանի բլոգը ։ Ինձ դուր եկավ նրա բլոգը, որովհետև նա շատ հետաքրքիր ռադիոներ է անում։

  • Գրել ձեր, ինչպես նաև՝ ծնողներից որևէ մեկի վերաբերմունքը ձեր բլոգի և բլոգային ուսուցման վերաբերյալ:

Իմ ծնողին և ինձ դուր է գալիս իմ բլոգը։

  • Կատարել բլոգային հետազոտական աշխատանք
    -Ընտրել միջին դպրոցում դասավանդող ուսուցիչներից մեկի բլոգը։
    -Բլոգում գտնել /իմ մասին/ բաժինը, ծանոթանալ բլոգի հեղինակի հետ, համառոտ փոխադրել նրա մասին։Գրել, թե բլոգի հեղինակը ի՞նչ առարկա է դասավանդում։
    -Ուսումնասիրել բլոգի բաժինները, դուրս գրել այն բաժինները, որոնք քեզ հետաքրքրեցին, ի՞նչը․․․
    -Ճամփորդություն բաժնից նայել և գրել, թե բլոգի հեղինակը ո՞ւր է ճամփորդել։ Որ ճամփորդական ուղղությունը հավանեցիր։
    -Առանձնացրու մեկ նախագիծ, որ հավանել ես․․․
    -Հանդիպում բլոգի հեղինակ-ուսուցչի հետ (տեսանյութով, լուսաբանումով, ֆոտոներով ներկայացրու)։